27.8.2017

ShowHaun roadshow Kirkkonummella

Eilen oli Kirkkonummi-päivien aikana ShowHaun järjestämä tapahtuma koiraihmisille. 11 aikaan dobo-kokeilu, sitten Houkutusten Highway, valokuvaus ja klo 13 alkaen match show. 

Oli aivan huippu päivä! Me mentiin rohkeana kokeilukoirakkona doboon ja meidän suoritus kuvattiin, se saattaa päätyä lokakuun tv-lähetykseen. Dobo oli juuri niin hauskaa kuin olin kuvitellutkin, siinä siis koira (ja omistaja) tasapainoilee erityisten dobo-pallojen päällä. Wanda oli luonnonlahjakkuus, se ei epäröinyt hetkeäkään nousta pallon päälle ja Wanda pysyi todella hyvin siinä. Dobo on loistava tapa kehittää koiran koordinaatiota, syviä lihaksia ja kehonhallintaa. Lisäksi se on huippuhauskaa!

Houkutusten Highway = rata, jonka varrella lukuisia ruokakippoja, luita, leluja.... koira jää toiseen päähän, minä toiseen. Kello käyntiin ja koiran tulisi juosta radan läpi koskematta houkutuksiin. Me voitettiin !! Meillä oli nopein aika! Wanda ei katsonutkaan herkkuja, olin puulla päähän lyöty kun se kirmasi suoraan luokseni.

Mätsärissä saatiin punainen nauha ja tultiin neljänneksi. Olin todella tyytyväinen Wandaan kehässä, se liikkui erityisen hyvin eilen. Väsymys painoi jo selkeästi Wandaa, kun oltiin monta tuntia jo oltu ihmisvilinän keskellä, siitä huolimatta kakara tsemppasi ja oli oikea kaunokainen.

Päivän päätteeksi syötiin lettu kermavaahdolla puoliksi, Wanda oli sen täysin ansainnut. Miettikää, alle vuoden oleva walesi kestää valtavan tapahtuman ja kävelee siellä vierelläni hihna löysällä. Olen selkeästi tehnyt jotakin oikein!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti