11.4.2017

JOS KOIRANI PUHUISIVAT...

Olen jo kirjoittanut koirieni luonteesta (olethan lukenut sen? Tästä pääset: Koirieni luonne ),mutta siitäkin on aikaa ja paljon on selkeytynyt esimerkiksi Wandan luonteesta. Wanda kuitenkin on nyt tullut murrosikään ja Peppi taas vanhenee, joten tässä tulee huumorilla höystetty vertailu heidän kahden aivoituksistaan.

LENKILLE?

P: Onko pakko? Eikai meidän omalle tielle? En liiku. En tahdo. Mennään sisälle. Riittää jo. Ei käännytä sinne. Onks ton kakaran pakko roikkua mun pannassa? Onks pakko liikkua? Mennään sisälle. 

W: MENNÄÄN MENNÄÄN MENNÄÄN IHAN MINNE VAIN MENNÄÄN!! ONKO LINTUJA? MUSTARASTAS! LEHTI! VITSI MITEN SIISTII! EN KESTÄ EN KESTÄ MENNÄÄN JO MENNÄÄN KAIKKIALLE MINÄ HALUAN KAIKKIALLE!!!

MINULLA ON NÄLKÄ

P: Kello on 07, anna ruokaa. Tultiin ulkoa, anna ruokaa. Tulit kotiin, anna ruokaa, kello on 17. Sun ruoka on mun ruoka eikö niin? Ai eikö? Mä vähän maistan. Siis puhdistan lattian, pudotit leivän. Älä huoli, minä siivoan! Siis varastan pihvisi lautaselta. Siis huijaan sinua, että tuon pallon, mutta oikeasti vien leivän suustasi - ÄHÄKUTTI! Ai mikä varas? Kuka?

W: Voin syödä puhelimesi, kirjasi, avaimesi, paperisi, lautasesi, sukkasi, vaatteesi, harjasi, hiuksesi... 

HALUAN HUOMIOTA

P: Tuijotan sinua kunnes katsot minua. Kolistelen porttia, kunnes näet minut. Haukun tyhjää pihaa, jotta tulet katsomaan mikä siellä muka on. Läähätän. Sotken kaiken, avaan roskiksen, menen pesukoneeseen.. Etkö jo tajua? Millä kielellä pitää sanoa, voisitko nähdä minut etkä kakaraa? 

W: Puren sinua kunnes joudun jäähylle, Puren vaatteitasi, jotta raivostut. Hahaa, tästä tuli hauska leikki. Puren lettiäsi, raavin olkapäätäsi, haukun, vingun, pompin... Puren sinua taas, kovempaa, koska aloit ärsyyntyä. Puren sinua kaikkeen mihin yllän, oi vitsi nyt leikitään muurrrrrrrrr...

RAKKAUTTA

P: Makaan lattialla ja heilutan häntääni. Makaan ja heilautan tassuani. Alan nylkyttämään sinua, jotta saisin huomiosi. Kuitenkin murisen, kun silität. Silti alan värisyttelemään viiksiäni, kun rapsutat. Silti mulkoilen sinua, kun tulet lähelle. Mitenniin ristiriitainen? 

W: Hypin päällesi, änkeän syliin, yöllä makaan päälläsi, annan luuni sinulle. Halaan sinua ja puren sinua vahingossa. Hups. Hypin ja halaan vähän lisää. Älä mene pois. Hali. Toinen hali. Mun piti antaa pusu, mutta purin vahingossa. Sori. Pusu. 


1 kommentti:

  1. Peura menee rinteessä.
    P: Wuh Wuh Wuh! W: ??? -Jermu

    VastaaPoista