2.11.2016

Pepin suhtautuminen Wandaan

Peppi on oikein hyvin Wandan kanssa. Ei pahemmin murise, ei käy kimppuun, mutta ei kyllä vielä pysty aloittamaan leikkiä Wandan kanssa. Wanda kyllä kinuaa ja hyppii päälle ja yrittää kaikkensa.. Jos Peppi murisee Wandalle niin pikkupentu matelee ja mielistelee. :D

Jonkun verran Peppi hakee meistä ihmisistä tukea, esimerkiksi silloin kun Wanda riehuu niin Peppi saattaa katsoa silmiini ja ilme kertoo "Onks tollanen ok vai pitäiskö mun puuttua?". Kuitenkin oli erittäin positiivinen yllätys miten nätisti Peppi loppujen lopuksi onkaan.

Peppi ei eilen ollenkaan raapinut oveani, kun Wanda ja minä vetäydyttiin yöpuulle. Eilen oli Pepin agilitytreenit äidin kanssa ja se taisi rauhoittaa Pepin hermoja aika hyvin. Peppi on todella kiltti Wandalle, kun hän saa samalla huomiota. Peppi ei edes murise, vaikka Wanda kiipeää syliini samalla kun rapsutan Peppiä.

Tasapuolisuus auttaa Peppiä suhtautumaan hyvin. Kunhan hän näkee, ettei pentu vie hänen paikkaansa niin kaikki toimii hyvin. Olen kyllä erittäin tyytyväinen Pepin varovaisuuteen Wandan kanssa, se ei yhtään ole liian raju. Kyllä sen kuuluukin vähän komentaa, koska on pennun yläpuolella arvojärjestyksessä. Kunpa vaan minä osaisin olla rennommin silloin, kun Peppi alkaa murista.. Pidätän hengitystä kädet melkein silmillä..

Minä ylireagoin! Peppi osoitti osaavansa olla hyväkäytöksinen pentua kohtaan ja olen ylpeä. <3

2 kommenttia:

  1. Peppi puuttuu asiaan jos Wanda(aali) käy isännän reinojen tai maton kimppuun. Ei taida muistaa että ittelläänkin taisi olla samanlaista vimmaa.

    VastaaPoista